Priecājies par varavīksni tad, kad tā spīd, nevis tad, kad tev ir laika, jo tad, kad tev būs laiks, tā var arī nespīdēt!

ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

Aptauja - pārņemu stafeti no Ineses


Tā, līdz manīm arī nonākuši šie septiņi jautājumi. 

1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?
Vēl tikai piecas minūtītes katrai actiņai un tad celšos..... man tik ļoti nepatīk agri celties. Cikos ir agri? Septiņos no rīta man ir ĻOTI agri, bet nav jau izvēles.
2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?

Acis... tās pasaka daudz. Ir acis, kurās var apmaldīties, iegrimt un netikt vairs ārā...

3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?


Ja uz vienu dienu, tad ņemtu fotoaparātu, ja uz ilgāku laiku...nu uz ilgāku laiku es tur labprātīgi nemaz nedotos
4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?
Ābolu... es tos varu ēst jebkad un lielos daudzumos

5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?
Ar ļoti foršu kolēģi, kura cīnās pa māju ar gripas vīrusu.

6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?
Dokumentālā filma Senās Ēģiptes septiņi brīnumi... man vispār patīk dokumentālās filmas
7. Pēdējā grāmata, ko tu izlasīji?

Maikls Ņūtons Dvēseļu liktenis

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru