Priecājies par varavīksni tad, kad tā spīd, nevis tad, kad tev ir laika, jo tad, kad tev būs laiks, tā var arī nespīdēt!

pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

Stiepļoti auskari

 Kaut kad ieraudzīju interneta plašumos šāda veida auskarus... nu ļoti iepatikās tas stieplītes vijums. Mēģināju, mēģināju, daudz stieples izķērnāju, līdz apguvu, kā tas tur vijas. Šie ar tirkīza bumbiņām ir pirmie....
 ... tiem sekoja nākošie....
 ... un vēl...
 ... nedaudz papildināju ar metāla bumbiņām....
... tad izmēģināju arī garenas lielās pērles...
Visas jau gatavoju it kā sev, bet rezultātā man pašai nav neviena šāda auskara- kā uztaisu, tā noteikti kādai to ievajagas.... te nu vietā teiciens par kurpnieku un kurpēm ...

2 komentāri:

  1. ļoti skaisti!!! Melnie ļoti interesanti
    ...es ar jau sen siekalojos ap stiepļu rotām, bet nekādi nepietiek drosmes uzsākt. Es esmu pa skopu, lai izķērnātu stieples :D, tāpēc pagaidām šito lietu nemēģinu :)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies! Man jau ar ļoti patīk stieples rotās un tad nu visādi mēģinu. Sākumā pamēģināšanai nočiepu vīram garāžā vara stiepli un tik locīju. Tagad lietoju apsudrabotās. Sudraba stieplēm ar nauda žēl, jo stiepļošanā man vēl augt un augt...

    AtbildētDzēst